Saturday 19 January 2013

The Come Back.

Bismillahirahmanirahim.

Ushh, rasanya dah lama gila kot aku tak post. Since, november tahun lepas lagi rasanya. Tulah kan, kalaulah korang perasan design blog aku sekarang lebih simple dan matang. Cewwah. Mana pergi semua tuto and freebies oii?. Haaa..ini yang eden nak cerita ni.

Sekarang lah kan, *pose ala ala detective conan selesaikan masalah* rasanya aku decide nak blogging totally about myself. Dulu lah kan kengkonon nak jadi blogger pemes macam kak lyssa faizureen abg ben ashaari semua. Lol, berusaha lah jugak kan tp lama lama dah macam tak semangat dah lagipun susah do.. jauh lagi perjalanan. Heh, *ibu jari sapu hidung* followers pun ciput je ada hati nak jadi mcm diorang. Hahahah tak payah gelak tak lawak pun.

So..bila fikir balik, aku anggap blogging as part time job je so tak payah lah nak buat freebies and tutorial banyak pun kan? belambak doh tuto. Tanya je dekat encik google kita yang hensem tu. Dahlah hensem, pandai, hot pulak tu hahaha apa aku merepek ni?

Sekarang ni aku guna simple template, selama ni guna classic template je. Pening jugak lah otak aku nak main dgn coding simple template ni. Akhirnya dok godek godek inilah hasilnya tadaaa! Suprise! Dulu kan design yg pink pink gitu awww~ hmmm..errr..okaylah takde idea oh haa, btw post ni dah ada dalam draft sejak semalam lagi tinggal publish je.

Much Love, xoxo


No comments: