Wednesday 8 August 2012

Sedap! Menggoncang Imanku!

Assalamualaikum  

Semalam punya semalam kan puteri tolong mak su masak butter chicken. Korang nak tak mengkaji apakah itu butter chicken? Adakah ianya sejenis planet yang tercipta dari molekul-molekul di udara? Tidak-tidak itu adalah salah sama sekali itu definisi dalam bahasa Uganda. So, puteri tau korang malas nak search kat wikipidea kan? Jadi, puteri sediakan gambar untuk tatapan anda semua di bulan puasa yang indah ini. Memandangkan aku adalah orang yang sangat malas nak mengeplod gambar so aku search jer lah. Credit to Mr. Google.




Dan juga! ada lagi! macam-macam sebenarnya aktiviti yang tak berfaedah berfaedah aku buat bila duduk dekat-dekat dengan mak su ni nanti ada je lah benda dia nak buat tu. Okay, secondly me n maksu buat Apple pie. Korang mesti tau punya kan? tak pelah aku kan seorang yang baik hati dan sangat gojes maka aku bagilah korang jenguk gambar apple pie yang telah terhadam di dalam perutku yang gojes ini.



Aipp! jangan chow dulu! baik, ini adalah juadah yang  enak jugaklah aku makan semalam punya semalam tu. Last but not least adalah mr. cheese tart. Juadah yang aku rasa yang paling comel kot diantara yang lain. Mr.Apple pie and Mr. Butter Chicken jangan marah tau!.



Okay, either way aku menjamah home-made cheesy wedges tadi. Sedap! dengan melting cheese dia tu kena pulak makan tengah panas bila tarik cheese tu macam tarik pizza dalam iklan. Bertali beb! cheese tu. Jangan main-main. By the way thank you sebab sudi meminjamkan mata anday yang gojes seperti tuanya untuk membaca entry kosong ni. Chaiiyyok!

No comments: