Saturday 30 June 2012

New Design!

*merenung masa hadapan*


Okay, setelah berhempas pulas bermain-main dengan coding so..jadilah cam nih so ni first time buat sistem header bersambung*Kuno kan?*. Jadi, apa pendapat korang? lebih baik dari dulu ker or lebih worst?. But...blog nih belum di tuoch up sepenuhnya.

 Still ade lagi yang perlu diedit-edit siket, kat bahagian sidebar tuh..and ade page yang perlu dibetulkan sebab ade error. Hehehe..apa lagi ek? Hah! ape nih..nanti tutorial dan freebies akan ditambah secara mendadak. Puteri jangka  maybe Ahad petang or malam :D. Tunggu taw!

Insyaallah, puteri akan tambah tutorial yang fresh | segar dari ladang gitu | and freebies yang lebih awesome. Sepanjang proses edit mengedit nih. banyak pengalaman dan pembalajaran yang puteri dapat. Kak Biyha telah mengajar puteri sesuatu walaupun bukan secara direct. Blog itu biar simple but nice. Yang penting widget2 tuh semua disusun dengan kemas, header yang simple dan kemas. Ton warna yang tak berbelit dan juga memeningkan kepala.

Nota Siku: Blog nih masih lagi under construction. Jumaat malam ni akan disiapkan sepenuhnya. Kreativiti merupakan ciri2 bonus yang ada pada diri seorang blogger.

No comments: