Saturday, 9 June 2012

Cuti Sekolah Dah Nak Habes..



Holla n Assalamualaikum Korang >_<

Pejam celik pejam celik eh..dah nak abes dah kan cuti skola..cuti 14 hari terasakan bagai 4 hari jer tak rase lama langsung. Ahah ekceli tak rase lama tuh sbb cuti skola dok umah jer kan?..lain lah kalau korang pergi london ker paris ker amerika, africa, kopika. bercuti kat mane2 ker kan? betui tak?

Memandangkan cuti skola dah nak abes..korang dah siapkan ker homuwerk2 yang cikgu bg tuw? Yang siap tuh baguslah yang x siap tuh baik buad cepat kang nnt arie isnin nanti ade jugak yang kene debik dgn cikgu nanti tuh..ehh puteri tanye org ni homework tuh dh siap sangat ker? emm..dh siap lah jgak cume tinggal satu lagi karangan nak kene buad..malas woo..cikgu bm puteri bekalkan 4 karangan untuk dibuat..heihh penat nak perah otak nak dpt idea buad karangan tapi alhamdullilah berhasil jgak puteri siapkan 3 karangan drpd 4 karangan yang cikgu bg..tinggal 1 jerk lagi..moga dpt lah disiapkan sebelum cuti skola abes..

Ok lah korang daripada dok menvevel jer kat sini baek gua siapkan karangan wa dulu..assalamualaikum n bye..*muah kiri muah kanan*

No comments: