Saturday 31 March 2012

Oh..Salah Faham Rupanya! [MAYBE]




Hai n holla guys..*wink*. Apesal lak ngan puteri nih salah faham becinta ker aper?. Eh tak lah [!]. Ok biar puteri start k. Wokkayh, lepas Isyak tadi puteri nak bukak lappy n teringin lah plak kan nak bukak blog tercinta ku ini. Then, of course lah kene sign in kan? so....puteri pon sign in lah. *Tuptup* tak boleh sign in. Puteri pon tak ingat lah dye kate mende kan tapi memang seriosly tak leh sign in lah...then puteri rase cuak gile5 lah. Dalam hati puteri * Sape yang tergamak hack blog aku ni*?.

Dan pada mase tuh jugak syaitan nih mengambil peluang keemasan kan..then dalam hati puteri berbicara * Takkan lah kawan aku yang tau pass blog aku ni yang buat sume nih kot~. Hemm..*. Jahat x? Jahat x?. Fuh..naseb baik aku tak tros sound jer member2 aku yang tau pass blog aku sbb aku syak diorg yang buat. Ye lah aku ingat diorg jeles bab blog aku cantiks.. -perasan jap-.

Ishh..,, Kalau tak kerana blog, persahabatan binasa. Ye dak??. Heh..lepas tu puteri ape yg jadi??. sabaq2(~) ok then, aku cuba lah segala email dan segala pass yang aku ingat daripada yahoo mail, yuhhu mail dan yihho mail. Then, puteri baru ingat puteri ade bwat acc gmail. Yeh pas tuh tangan puteri dengan pantasnya >sepantas Usain Bolt buat pecutan< aku tros type email ngan pass aku tuh...YIHHHHAAA.....berjaya kot~. Menjerit aku..Sampai adek aku kat sebelah pon terbangun dari tido.. *Nampak beno buruk perangai*.

Alhamdulillah.. naseb baik aku tak putus asa.. kalau tidak menangis woo. Tapi kan betui ker kalau buat acc gmail bile nak sign in blog, dye direct ubah email dan pass yang kte dh tetapkan di blog kepada acc gmail yang kiter baru buat tuh?. Hmm...kalau betul bagosla kalau tak ia akan menjadi satu MISTERI...

Moral of the storie

-Jangan bagi orang laen pass blog takot2 nanti kalau ade kerosakan pada blog nanti kiter salahkan orang yang tau pass kiter tuh
-jangan putus asa-
jangan tuduh orang sembarangan-

Ok itu saje daripada * Puteri yang cuak tadi* bye2.

No comments: